APA:
کپیسعیدنیا، حمیدرضا، و گودرزی، آزاده. (1392). بررسی تاثیر بازاریابی تجربی بر رفتار پس از خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 10(31)، 79-90. SID. https://sid.ir/paper/151374/fa
Vancouver:
کپیسعیدنیا حمیدرضا، گودرزی آزاده. بررسی تاثیر بازاریابی تجربی بر رفتار پس از خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1392؛10(31):79-90. Available from: https://sid.ir/paper/151374/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا سعیدنیا، و آزاده گودرزی، “بررسی تاثیر بازاریابی تجربی بر رفتار پس از خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 10، no. 31، pp. 79–90، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151374/fa