APA:
کپیمحمدپورزرندی، محمدابراهیم، و نجفی، موسی. (1391). بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر رضایتمندی مشتریان. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 9(26)، 29-42. SID. https://sid.ir/paper/151375/fa
Vancouver:
کپیمحمدپورزرندی محمدابراهیم، نجفی موسی. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر رضایتمندی مشتریان. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1391؛9(26):29-42. Available from: https://sid.ir/paper/151375/fa
IEEE:
کپیمحمدابراهیم محمدپورزرندی، و موسی نجفی، “بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر رضایتمندی مشتریان،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 9، no. 26، pp. 29–42، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151375/fa