APA:
کپیعبدالوند، محمدعلی، و جانی، محمد. (1391). بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت, وفاداری, گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 9(27)، 51-64. SID. https://sid.ir/paper/151398/fa
Vancouver:
کپیعبدالوند محمدعلی، جانی محمد. بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت, وفاداری, گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1391؛9(27):51-64. Available from: https://sid.ir/paper/151398/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی عبدالوند، و محمد جانی، “بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت, وفاداری, گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 9، no. 27، pp. 51–64، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151398/fa