مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,364
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

683
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

استفاده از استراتژی آمیخته های ترفیعی و تشویقی مناسب جهت جذب هیات علمی

صفحات

 صفحه شروع 34 | صفحه پایان 48

چکیده

 امروزه استفاده از شیوه های نوین علمی برای پیشبرد اهداف هر سازمانی ضروریست. یکی از فاکتورهای مهم دخیل در بالا بردن سطح علمی دانشگاه در نتیجه پیشرفت تحصیلی دانشجویان جذب هیات علمی با مدرک دکتری و تخصص لازم برای تدریس و تحقیق در دانشگاه می باشد. یکی از شیوه های نوین جذب اساتید استفاده از شیوه های نوین بازاریابی می باشد. هر چند بیشتر تحقیقاتی که تا حال صورت گرفته در خصوص بازاریابی محصول بوده؛ اما در این زمینه, بازاریابی خدمات, بیشتر می تواند به ارایه یک مدل بازاریابی به ما کمک نماید (بر اینکه واژه مشتری مفاهیم متفاوت در علم بازاریابی دارد). در این تحقیق, نظر به اینکه اساتید شاغل با عملکرد دانشگاه از نزدیک آشنا بوده و اساتید غیرشاغل نیز به راحتی می توانند دلایل همکاری و عدم همکاری با دانشگاه آزاد را بیان نمایند با استفاده از نظرات خود اساتید (شاغل در این واحدهای دانشگاهی و غیرشاغل در این دانشگاه) به آزمون فرضیه های خود پرداخته ایم. روش تحقیق مورد استفاده پیمایشی بوده و با استفاده از رگرسیون به بررسی عوامل موثر در جذب اساتید به صورت تمام وقت یا حق التدریسی پرداخته شده است.  نتایج حاصل نشان می دهد که از بین 5 عامل اصلی موثر, پیشبرد فروش بیشترین تاثیر را می تواند داشته باشد و همبستگی بیشتری بین این عامل نسبت به سایر عوامل با جذب اساتید وجود دارد و دانشگاه می بایست بتواند از این فاکتور استفاده نموده و به جذب اساتید بپردازد. به این منظور مدلی ارایه گردیده که می تواند در صورت استفاده صحیح و دقیق از آن,جذب اساتید را تسهیل نماید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فروغی، امیر، و زارع مدوییه، حسین. (1388). استفاده از استراتژی آمیخته های ترفیعی و تشویقی مناسب جهت جذب هیات علمی. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 6(15)، 34-48. SID. https://sid.ir/paper/151466/fa

    Vancouver: کپی

    فروغی امیر، زارع مدوییه حسین. استفاده از استراتژی آمیخته های ترفیعی و تشویقی مناسب جهت جذب هیات علمی. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1388؛6(15):34-48. Available from: https://sid.ir/paper/151466/fa

    IEEE: کپی

    امیر فروغی، و حسین زارع مدوییه، “استفاده از استراتژی آمیخته های ترفیعی و تشویقی مناسب جهت جذب هیات علمی،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 6، no. 15، pp. 34–48، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151466/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button