مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,937
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,499
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش قابلیت اعتماد برند شرکت های بیمه بر تعهد وفاداری مشتریان

صفحات

 صفحه شروع 13 | صفحه پایان 24

چکیده

 ایجاد وفاداری در مشتری مفهومی است که در کسب و کارهای امروزی مورد توجه بیش از پیش قرار گرفته است. توسعه اعتماد و تعهد وفاداری نیز همزمان است, اعتماد منطقی به سمت تعهد منطقی هدایت می شود. بر این اساس مدیران برندها در ابتدا باید دانش درستی در ارتباط با قابلیت اعتماد جهت برآوردن انتظارات داشته باشند تا مشتری به سمت تعهد وفاداری میل پیدا نماید. این پژوهش در آن سنجش قابلیت اعتماد برند شرکت های بیمه بر تعهد وفاداری مشتریان مورد بررسی قرار گرفته است. روش تحقیق حاضر از لحاظ ماهیت در زمره تحقیقات توصیفی و غیر آزمایشی (میدانی و پیمایشی) قرار داشته و نمونه گیری به روش تصادفی و به تعداد 396 پرسشنامه جمع آوری گردیده است. به منظور تحقق اهداف تحقیق, پس از انجام مطالعات کتابخانه ای, از طریق مطالعه میدانی و تهیه پرسش نامه راه های مورد نیاز گردآوری و سپس از طریق نرم افزار spss فرضیات مورد آزمون قرار گرفت, یافته ها نشان می دهند که قابلیت اعتماد برند نقش مهمی در بهبود تمایلات رفتاری مشتریان ایفا می کند, بدین معنی که افزایش رضایت مشتریان باعث تعهد وفاداری, تبلیغ و توصیه شرکت بیمه خود به دیگران و کاهش تمایل به تغییر می گردد. از این رو مدیران می بایست به قابلیت اعتماد توجه ویژه ای داشته و نقش آن را در مدیریت ارتباط با مشتری مد نظر قرار داده و استراتژی های مناسبی در راستای ایجاد اعتماد و توسعه وفاداری آنان طراحی نمایند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    حسینی، سیدمهدی، نبوی، سیدعلی، و نیلی، مهدی. (1392). سنجش قابلیت اعتماد برند شرکت های بیمه بر تعهد وفاداری مشتریان. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 10(29)، 13-24. SID. https://sid.ir/paper/151482/fa

    Vancouver: کپی

    حسینی سیدمهدی، نبوی سیدعلی، نیلی مهدی. سنجش قابلیت اعتماد برند شرکت های بیمه بر تعهد وفاداری مشتریان. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1392؛10(29):13-24. Available from: https://sid.ir/paper/151482/fa

    IEEE: کپی

    سیدمهدی حسینی، سیدعلی نبوی، و مهدی نیلی، “سنجش قابلیت اعتماد برند شرکت های بیمه بر تعهد وفاداری مشتریان،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 10، no. 29، pp. 13–24، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151482/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا