APA:
کپیجلالی گرگان، محمدتقی، و مهرانی، هرمز. (1392). بررسی رابطه روش های بازاریابی رابطه مند و رفتار خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی گرگان. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 10(30)، 57-72. SID. https://sid.ir/paper/151503/fa
Vancouver:
کپیجلالی گرگان محمدتقی، مهرانی هرمز. بررسی رابطه روش های بازاریابی رابطه مند و رفتار خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی گرگان. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1392؛10(30):57-72. Available from: https://sid.ir/paper/151503/fa
IEEE:
کپیمحمدتقی جلالی گرگان، و هرمز مهرانی، “بررسی رابطه روش های بازاریابی رابطه مند و رفتار خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی گرگان،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 10، no. 30، pp. 57–72، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151503/fa