APA:
کپیعبدالهی، علی اکبر، یزدی، خدیجه، حسینی، سیدعابدین، و خدام، حمیرا. (1389). تاثیر شیوه آموزش ایستگاهی بر عملکرد احیای قلبی- ریوی دانشجویان. پرستاری مراقبت ویژه IRANIAN JOURNAL OF CRITICAL CARE NURSING (IJCCN)، 3(3)، 105-108. SID. https://sid.ir/paper/151571/fa
Vancouver:
کپیعبدالهی علی اکبر، یزدی خدیجه، حسینی سیدعابدین، خدام حمیرا. تاثیر شیوه آموزش ایستگاهی بر عملکرد احیای قلبی- ریوی دانشجویان. پرستاری مراقبت ویژه IRANIAN JOURNAL OF CRITICAL CARE NURSING (IJCCN)[Internet]. 1389؛3(3):105-108. Available from: https://sid.ir/paper/151571/fa
IEEE:
کپیعلی اکبر عبدالهی، خدیجه یزدی، سیدعابدین حسینی، و حمیرا خدام، “تاثیر شیوه آموزش ایستگاهی بر عملکرد احیای قلبی- ریوی دانشجویان،” پرستاری مراقبت ویژه IRANIAN JOURNAL OF CRITICAL CARE NURSING (IJCCN)، vol. 3، no. 3، pp. 105–108، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151571/fa