APA:
کپیزارع، محبوبه، آقازیارتی، علی، ملک شیخی، سمیه، و شریفی، مسعود. (1397). اثربخشی آموزش ذهن آگاهی در مقایسه با تنظیم هیجان بر سازگاری دانش آموزان نوجوان دچار اختلال کاستی توجه/فزون کنشی. روان شناسی کاربردی، 12(2 (پیاپی46) )، 203-222. SID. https://sid.ir/paper/151718/fa
Vancouver:
کپیزارع محبوبه، آقازیارتی علی، ملک شیخی سمیه، شریفی مسعود. اثربخشی آموزش ذهن آگاهی در مقایسه با تنظیم هیجان بر سازگاری دانش آموزان نوجوان دچار اختلال کاستی توجه/فزون کنشی. روان شناسی کاربردی[Internet]. 1397؛12(2 (پیاپی46) ):203-222. Available from: https://sid.ir/paper/151718/fa
IEEE:
کپیمحبوبه زارع، علی آقازیارتی، سمیه ملک شیخی، و مسعود شریفی، “اثربخشی آموزش ذهن آگاهی در مقایسه با تنظیم هیجان بر سازگاری دانش آموزان نوجوان دچار اختلال کاستی توجه/فزون کنشی،” روان شناسی کاربردی، vol. 12، no. 2 (پیاپی46) ، pp. 203–222، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151718/fa