APA:
کپیبای، نرگس، حسن آبادی، حمیدرضا، و کاوسیان، جواد. (1396). الگوی ساختاری باورهای شایستگی و ادراک از کلاس درس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان: نقش رفتارها و باورهای پیشرفت. روان شناسی کاربردی، 11(1 (پیاپی 41) )، 67-83. SID. https://sid.ir/paper/151840/fa
Vancouver:
کپیبای نرگس، حسن آبادی حمیدرضا، کاوسیان جواد. الگوی ساختاری باورهای شایستگی و ادراک از کلاس درس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان: نقش رفتارها و باورهای پیشرفت. روان شناسی کاربردی[Internet]. 1396؛11(1 (پیاپی 41) ):67-83. Available from: https://sid.ir/paper/151840/fa
IEEE:
کپینرگس بای، حمیدرضا حسن آبادی، و جواد کاوسیان، “الگوی ساختاری باورهای شایستگی و ادراک از کلاس درس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان: نقش رفتارها و باورهای پیشرفت،” روان شناسی کاربردی، vol. 11، no. 1 (پیاپی 41) ، pp. 67–83، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151840/fa