APA:
کپیاصلی آزاد، مسلم، و یارمحمدیان، احمد. (1391). اثر آموزش فراشناخت و روابط فضایی بر عملکرد ریاضی کودکان دچار ناتوانی یادگیری ریاضی. روان شناسی بالینی، 4(2 (پیاپی 14))، 61-70. SID. https://sid.ir/paper/152654/fa
Vancouver:
کپیاصلی آزاد مسلم، یارمحمدیان احمد. اثر آموزش فراشناخت و روابط فضایی بر عملکرد ریاضی کودکان دچار ناتوانی یادگیری ریاضی. روان شناسی بالینی[Internet]. 1391؛4(2 (پیاپی 14)):61-70. Available from: https://sid.ir/paper/152654/fa
IEEE:
کپیمسلم اصلی آزاد، و احمد یارمحمدیان، “اثر آموزش فراشناخت و روابط فضایی بر عملکرد ریاضی کودکان دچار ناتوانی یادگیری ریاضی،” روان شناسی بالینی، vol. 4، no. 2 (پیاپی 14)، pp. 61–70، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152654/fa