APA:
کپیاسمی، رضا، سعدی پور، اسماعیل، و اسدزاده، حسن. (1389). رابطه تماشای آگهی های تبلیغاتی تلویزیون با الگوی مصرف در کودکان و نوجوانان تهرانی. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 17(1 (پیاپی 61))، 93-117. SID. https://sid.ir/paper/152838/fa
Vancouver:
کپیاسمی رضا، سعدی پور اسماعیل، اسدزاده حسن. رابطه تماشای آگهی های تبلیغاتی تلویزیون با الگوی مصرف در کودکان و نوجوانان تهرانی. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1389؛17(1 (پیاپی 61)):93-117. Available from: https://sid.ir/paper/152838/fa
IEEE:
کپیرضا اسمی، اسماعیل سعدی پور، و حسن اسدزاده، “رابطه تماشای آگهی های تبلیغاتی تلویزیون با الگوی مصرف در کودکان و نوجوانان تهرانی،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 17، no. 1 (پیاپی 61)، pp. 93–117، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152838/fa