APA:
کپیسروی زرگر، محمد. (1389). مصرف در آگهی های تجاری: یک تحلیل نشانه شناختی. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 17(1 (پیاپی 61))، 59-92. SID. https://sid.ir/paper/152842/fa
Vancouver:
کپیسروی زرگر محمد. مصرف در آگهی های تجاری: یک تحلیل نشانه شناختی. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1389؛17(1 (پیاپی 61)):59-92. Available from: https://sid.ir/paper/152842/fa
IEEE:
کپیمحمد سروی زرگر، “مصرف در آگهی های تجاری: یک تحلیل نشانه شناختی،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 17، no. 1 (پیاپی 61)، pp. 59–92، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152842/fa