APA:
کپیسعیدی، کورش، فرهنگی، علی اکبر، و سلطانی فر، محمد. (1396). اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر مخاطبان سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی: بانک رفاه). پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 24(3 (پیاپی 91) )، 61-91. SID. https://sid.ir/paper/152875/fa
Vancouver:
کپیسعیدی کورش، فرهنگی علی اکبر، سلطانی فر محمد. اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر مخاطبان سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی: بانک رفاه). پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1396؛24(3 (پیاپی 91) ):61-91. Available from: https://sid.ir/paper/152875/fa
IEEE:
کپیکورش سعیدی، علی اکبر فرهنگی، و محمد سلطانی فر، “اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر مخاطبان سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی: بانک رفاه)،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 24، no. 3 (پیاپی 91) ، pp. 61–91، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152875/fa