مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,602
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

865
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

انتخاب روش شناسی در مدیریت سازمان های رسانه ای

صفحات

 صفحه شروع 69 | صفحه پایان 90

چکیده

 متخصصان ارتباطات, سازمان رسانه را بسیار پیچیده می دانند. مولفه های متعدد اجتماعی و فرهنگی موثر بر فعالیت رسانه ای و پیچیدگی مسایل انسانی, ابهام را در تولید و عرضه محصولات رسانه ها بالا می برند و مدیریت را با مخاطرات زیادی مواجه می کنند. انتخاب تجربی یا سلیقه ای روش مدیریت نیز گاه باعث می شود روش های مورد استفاده, با وجود صرف هزینه های کلان, موفقیت چندانی به همراه نداشته باشند و حتی در برخی موارد نتیجه عکس بدهند. بنابراین تحقیق حاضر با هدف شناسایی و معرفی دیدگاه و روشی مناسب در مدیریت رسانه که این پیچیدگی ها و ابهامات را در نظر بگیرد و رشد سازمان را موجب شود, صورت گرفته است.نویسندگان در این مقاله, با طبقه بندی ویژگی های سازمان رسانه و استنتاج نیازهای مدیریتی آن و بررسی میزان انطباق این نیازها, با قابلیت های چند روش معروف سیستمی, در نهایت روش شناسی سیستم های نرم یا «اس. اس. ام» را به عنوان روشی که تناسب بیشتری با فضای سازمان رسانه دارد و نیازهای آن را برآورده می سازد پیشنهاد کرده اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    علی عسگری، عبدالعلی، و زارعی، آسیه. (1389). انتخاب روش شناسی در مدیریت سازمان های رسانه ای. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 17(3 (پیاپی 63))، 69-90. SID. https://sid.ir/paper/152892/fa

    Vancouver: کپی

    علی عسگری عبدالعلی، زارعی آسیه. انتخاب روش شناسی در مدیریت سازمان های رسانه ای. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1389؛17(3 (پیاپی 63)):69-90. Available from: https://sid.ir/paper/152892/fa

    IEEE: کپی

    عبدالعلی علی عسگری، و آسیه زارعی، “انتخاب روش شناسی در مدیریت سازمان های رسانه ای،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 17، no. 3 (پیاپی 63)، pp. 69–90، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152892/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button