APA:
کپیشیخ الاسلامی، محمدحسن، و عسگریان، محسن. (1389). رسانه, هویت و الگوی مصرف: رویکرد نظری. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 17(2 (پیاپی 62))، 31-49. SID. https://sid.ir/paper/152903/fa
Vancouver:
کپیشیخ الاسلامی محمدحسن، عسگریان محسن. رسانه, هویت و الگوی مصرف: رویکرد نظری. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1389؛17(2 (پیاپی 62)):31-49. Available from: https://sid.ir/paper/152903/fa
IEEE:
کپیمحمدحسن شیخ الاسلامی، و محسن عسگریان، “رسانه, هویت و الگوی مصرف: رویکرد نظری،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 17، no. 2 (پیاپی 62)، pp. 31–49، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152903/fa