APA:
کپیعبدالهیان، حمید، و حسنی، حسین. (1389). تبلیغات تجاری و مصرف گرایی: تحلیل نشانه شناختی آگهی های تجاری تلویزیونی در ایران. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 17(2 (پیاپی 62))، 107-125. SID. https://sid.ir/paper/152905/fa
Vancouver:
کپیعبدالهیان حمید، حسنی حسین. تبلیغات تجاری و مصرف گرایی: تحلیل نشانه شناختی آگهی های تجاری تلویزیونی در ایران. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1389؛17(2 (پیاپی 62)):107-125. Available from: https://sid.ir/paper/152905/fa
IEEE:
کپیحمید عبدالهیان، و حسین حسنی، “تبلیغات تجاری و مصرف گرایی: تحلیل نشانه شناختی آگهی های تجاری تلویزیونی در ایران،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 17، no. 2 (پیاپی 62)، pp. 107–125، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152905/fa