مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,069
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تعیین اولویت اصول سازمان های بالنده در آموزش و پرورش با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 25

چکیده

 در این مقاله به اولویت بندی شش اصل اساسی سازمان های بالنده در آموزش و پرورش شهرستان خوی پرداخته شده است. در این راستا, ابتدا ضمن مرور نظریه های موجود و بررسی عمیق اصول سازمان های بالنده, شاخص هایی جهت مقایسه اصول سازمان های بالنده تهیه و تدوین گردیده است. با استفاده از شاخص های تدوین شده و ابزار تحلیل سلسله مراتبی, به اولویت بندی اصول سازمان های بالنده پرداخته شده است. جامعه آماری تحقیق, آن دسته از کارکنان آموزشی و اداری آموزش و پرورش شهرستان خوی است که دارای مدرک تحصیلی لیسانس یا بالاتر هستند. تعداد جامعه آماری 2516 نفر است که با استفاده از فرمول تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده, تعداد 103 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شده است. نتایج این تحقیق نشان می دهد که در جامعه آماری مورد مطالعه, اصل پروردن و اختیار دادن و اصل کم لایه بودن ساختار سازمانی نسبت به سایر اصول سازمان های بالنده از اولویت بالاتری برخوردار هستند.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

تقی زاده، هوشنگ، تاری، غفار، و پرستاری، حسن. (1388). تعیین اولویت اصول سازمان های بالنده در آموزش و پرورش با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی . مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، 1(1 (پیاپی 2-56))، 1-25. SID. https://sid.ir/paper/152972/fa

Vancouver: کپی

تقی زاده هوشنگ، تاری غفار، پرستاری حسن. تعیین اولویت اصول سازمان های بالنده در آموزش و پرورش با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی . مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)[Internet]. 1388؛1(1 (پیاپی 2-56)):1-25. Available from: https://sid.ir/paper/152972/fa

IEEE: کپی

هوشنگ تقی زاده، غفار تاری، و حسن پرستاری، “تعیین اولویت اصول سازمان های بالنده در آموزش و پرورش با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی ،” مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، vol. 1، no. 1 (پیاپی 2-56)، pp. 1–25، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152972/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button