مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,801
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

867
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با استفاده از شاخص نتایج مشتری مدل EFQM

صفحات

 صفحه شروع 35 | صفحه پایان 51

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان از خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج انجام شده است. این پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری آن شامل 11741 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج است با نمونه گیری تصادفی طبقه ای و بر اساس فرمول کوکران 508 دانشجو به عنوان نمونه انتخاب شدند. از پرسش نامه سنجش رضایت مشتری برای جمع آوری اطلاعات استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های من- ویتنی, ویلکاکسون, کروسکال والیس, تحلیل واریانس یکطرفه و آزمون تی برای گروه های مستقل استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که اکثر دانشجویان نسبت به خدمات آموزشی ارائه شده, خدمات پیگیرانه بعد از آموزش, تصورات کلی از گروه آموزشی, وفاداری نسبت به دانشگاه و فعالیت های فوق برنامه رضایت ندارند و بین دانشکده های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از لحاظ مشتری مداری تفاوت معناداری وجود ندارد. میانگین رتبه ای رضایت پسران نسبت به دختران بیشتر بود و بین دیدگاه دانشجویان سال های دوم, سوم و چهارم در مورد میزان رضایت از خدمات آموزشی تفاوت معناداری وجود دارد و آخر اینکه شاخص فعالیت های فوق برنامه در صدر شاخص های عدم رضایت و به دنبال آن سایر شاخص های خدمات آموزشی ارائه شده, پیگیری پس از ارائه خدمات, تصورات کلی از گروه آموزشی و وفاداری به سازمان قرار دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    حسنی، رفیق، و فیضی، مهدی. (1391). بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با استفاده از شاخص نتایج مشتری مدل EFQM. نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)، 7(2 (مسلسل 26))، 35-51. SID. https://sid.ir/paper/154087/fa

    Vancouver: کپی

    حسنی رفیق، فیضی مهدی. بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با استفاده از شاخص نتایج مشتری مدل EFQM. نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)[Internet]. 1391؛7(2 (مسلسل 26)):35-51. Available from: https://sid.ir/paper/154087/fa

    IEEE: کپی

    رفیق حسنی، و مهدی فیضی، “بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با استفاده از شاخص نتایج مشتری مدل EFQM،” نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)، vol. 7، no. 2 (مسلسل 26)، pp. 35–51، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/154087/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button