APA:
کپیعاشوری، جمال، عرب سالاری، زهرا، عاشوری، محمد، رستمان، حسن، و جلیل آبکنار، سیده سمیه. (1391). نقش ساختار هدف های ادراک شده کلاس, راهبردهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری شناختی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی. نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)، 7(3 (مسلسل 27))، 97-110. SID. https://sid.ir/paper/154207/fa
Vancouver:
کپیعاشوری جمال، عرب سالاری زهرا، عاشوری محمد، رستمان حسن، جلیل آبکنار سیده سمیه. نقش ساختار هدف های ادراک شده کلاس, راهبردهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری شناختی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی. نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)[Internet]. 1391؛7(3 (مسلسل 27)):97-110. Available from: https://sid.ir/paper/154207/fa
IEEE:
کپیجمال عاشوری، زهرا عرب سالاری، محمد عاشوری، حسن رستمان، و سیده سمیه جلیل آبکنار، “نقش ساختار هدف های ادراک شده کلاس, راهبردهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری شناختی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی،” نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)، vol. 7، no. 3 (مسلسل 27)، pp. 97–110، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/154207/fa