APA:
کپیشفیع پورمطلق، فرهاد. (1391). تعیین رابطه بین مهارت های مورد ارزشیابی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان مجازی مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی به منظور ارائه یک مدل مناسب دانشگاه های مجازی ایران. نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)، 7(3 (مسلسل 27))، 57-69. SID. https://sid.ir/paper/154209/fa
Vancouver:
کپیشفیع پورمطلق فرهاد. تعیین رابطه بین مهارت های مورد ارزشیابی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان مجازی مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی به منظور ارائه یک مدل مناسب دانشگاه های مجازی ایران. نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)[Internet]. 1391؛7(3 (مسلسل 27)):57-69. Available from: https://sid.ir/paper/154209/fa
IEEE:
کپیفرهاد شفیع پورمطلق، “تعیین رابطه بین مهارت های مورد ارزشیابی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان مجازی مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی به منظور ارائه یک مدل مناسب دانشگاه های مجازی ایران،” نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)، vol. 7، no. 3 (مسلسل 27)، pp. 57–69، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/154209/fa