APA:
کپیتوسلی، افسانه، سمواتی، فاطمه، و فتحعلی زاده، معصومه. (1396). عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعه کننده به مراکز خرید شهر تهران. بررسی مسایل اجتماعی ایران (نامه علوم اجتماعی)، 8(2 )، 259-276. SID. https://sid.ir/paper/155225/fa
Vancouver:
کپیتوسلی افسانه، سمواتی فاطمه، فتحعلی زاده معصومه. عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعه کننده به مراکز خرید شهر تهران. بررسی مسایل اجتماعی ایران (نامه علوم اجتماعی)[Internet]. 1396؛8(2 ):259-276. Available from: https://sid.ir/paper/155225/fa
IEEE:
کپیافسانه توسلی، فاطمه سمواتی، و معصومه فتحعلی زاده، “عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعه کننده به مراکز خرید شهر تهران،” بررسی مسایل اجتماعی ایران (نامه علوم اجتماعی)، vol. 8، no. 2 ، pp. 259–276، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155225/fa