مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,147
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,590
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش و وظیفه معلم در محیط های دیجیتالی بر اساس نظریه ارتباط گرایی

صفحات

 صفحه شروع 249 | صفحه پایان 258

چکیده

 هدف پژوهش حاضر بررسی و بازتعریف نقش معلم در محیط های جدید و سرشار از فناوری بر طبق دیدگاه نظریه پردازان ارتباط گرایی است. رویکرد پژوهش کیفی و روش آن, تحلیل محتوای کیفی مایرینگ می باشد. جامعه موردپژوهش کلیه مقالاتی (94 مقاله) هستند که از سال 2003 تا 2015 در مورد ارتباط نظریه ارتباط گرایی با یادگیری در ژورنال های معتبر حیطه آموزش و با کلمات کلیدی مشخص یافت شده اند. جامعه نمونه 16 مقاله است که این تعداد, از جامعه براساس اشباع نظری داده ها و به صورت هدفمند انتخاب شدند. داده های پژوهش از تحلیل کیفی - قیاسی اسناد جامعه نمونه گردآوری شدند. با تجزیه وتحلیل داده ها, پاسخ سوال پژوهش در 16 زیر مقوله مشخص و با روش کدگذاری باز در 5 مقوله اصلی دسته بندی شدند. نتایج تحلیل منجر به تشخیص نقش های مهم معلم به صورت یک الگو در محیط های آموزشی مبتنی بر فناوری بر طبق نظریه یادگیری ارتباط گرایی گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    براری، نوری، معینی، علی، رضایی زاده، مرتضی، و عباسی کسانی، حامد. (1396). نقش و وظیفه معلم در محیط های دیجیتالی بر اساس نظریه ارتباط گرایی. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 11(3)، 249-258. SID. https://sid.ir/paper/155336/fa

    Vancouver: کپی

    براری نوری، معینی علی، رضایی زاده مرتضی، عباسی کسانی حامد. نقش و وظیفه معلم در محیط های دیجیتالی بر اساس نظریه ارتباط گرایی. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1396؛11(3):249-258. Available from: https://sid.ir/paper/155336/fa

    IEEE: کپی

    نوری براری، علی معینی، مرتضی رضایی زاده، و حامد عباسی کسانی، “نقش و وظیفه معلم در محیط های دیجیتالی بر اساس نظریه ارتباط گرایی،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 11، no. 3، pp. 249–258، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155336/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button