APA:
کپیثمری، عیسی، و آتشک، محمد. (1388). تاثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 4(2)، 101-111. SID. https://sid.ir/paper/155349/fa
Vancouver:
کپیثمری عیسی، آتشک محمد. تاثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1388؛4(2):101-111. Available from: https://sid.ir/paper/155349/fa
IEEE:
کپیعیسی ثمری، و محمد آتشک، “تاثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 4، no. 2، pp. 101–111، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155349/fa