مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

5,626
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,149
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری های آموزشی در فرآیند تدریس

صفحات

 صفحه شروع 159 | صفحه پایان 165

چکیده

 در سال های اخیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی در فرآیند تدریس به شدت در حال گسترش است. پژوهش حاضر به بررسی نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری های نوین آموزشی در فرآیند تدریس پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش کلیه معلمان مقطع متوسطه شهر سبزوار می باشد که 330 نفر به روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای انتخاب شدند. این تحقیق از نوع توصیفی – پیمایشی بوده و در آن برای جمع آوری اطلاعات از پرسش نامه محقق ساخته استفاده شده است. نتایج تحقیق بیانگر آن بود که, نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری های نوین آموزشی در فرآیند تدریس مثبت بود. انجام آزمون خی دو, روی داده ها نشان دهنده عدم تفاوت معنادار آماری میان متغیرهای جنسیت و میزان تحصیلات معلمان و نگرش آنها نسبت به کاربرد فناوری های نوین آموزشی در فرآیند تدریس و تفاوت معنادار آماری میان متغیرهای محل خدمت و سابقه تدریس و نگرش آنها نسبت به کاربرد فناوری های نوین آموزشی در فرآیند تدریس بوده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    ذاکری، علیرضا، خواجه لو، صالح رشید، افرایی، هادی، و زنگویی، شهناز. (1390). بررسی نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری های آموزشی در فرآیند تدریس. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 6(2)، 159-165. SID. https://sid.ir/paper/155394/fa

    Vancouver: کپی

    ذاکری علیرضا، خواجه لو صالح رشید، افرایی هادی، زنگویی شهناز. بررسی نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری های آموزشی در فرآیند تدریس. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1390؛6(2):159-165. Available from: https://sid.ir/paper/155394/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا ذاکری، صالح رشید خواجه لو، هادی افرایی، و شهناز زنگویی، “بررسی نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری های آموزشی در فرآیند تدریس،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 6، no. 2، pp. 159–165، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155394/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button