مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

877
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

897
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر ربات های اجتماعی مجازی بر بهبود عملکرد شناختی دانش آموزان در یک عمل هوشمندانه

صفحات

 صفحه شروع 363 | صفحه پایان 375

چکیده

آموزش همواره از مهمترین روش های انتقال دانش بوده است. کارایی آموزش به عوامل متعددی همچون سناریوی آموزش (طراحی سناریوی بازی بر اساس استراتژی بٌرد), شرایط محیطی, نحوه ارتباط با دانش آموز و نظیر آن ارتباط دارد. آموزگاران در طی تاریخ از ابزارهای مختلفی, از جمله تخته سیاه, کتاب و فیلم های آموزشی برای این امر استفاده کرده اند. پژوهشگران همواره در تلاش بوده اند تا ابزارهای نوین و با بازدهی بیشتر را برای معلمان طراحی و پیاده سازی کنند. همراه با توسعه تکنولوژی و پیشرفت علم رباتیک, استفاده از ربات های اجتماعی مجازی به عنوان ابزاری کارا برای آموزش مطرح شده است. این مقاله به معرفی و بررسی تاثیر رباتهای اجتماعی مجازی بر بهبود عملکرد شناختی دانش آموزان در یک فرایند هوشمندانه به عنوان یک روش نوپدید پرداخته و با مقایسه کیفی آن با روش های سنتی آموزشی و نتایج به دست آمده در آزمایش های مختلف, توصیه های ویژه ای را به عنوان روشی نوین درآموزش ارائه کرده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مقداری، علی، عالمی، مینو، و رضایی زارعی، سینا. (1396). تاثیر ربات های اجتماعی مجازی بر بهبود عملکرد شناختی دانش آموزان در یک عمل هوشمندانه. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 11(4 )، 363-375. SID. https://sid.ir/paper/155426/fa

    Vancouver: کپی

    مقداری علی، عالمی مینو، رضایی زارعی سینا. تاثیر ربات های اجتماعی مجازی بر بهبود عملکرد شناختی دانش آموزان در یک عمل هوشمندانه. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1396؛11(4 ):363-375. Available from: https://sid.ir/paper/155426/fa

    IEEE: کپی

    علی مقداری، مینو عالمی، و سینا رضایی زارعی، “تاثیر ربات های اجتماعی مجازی بر بهبود عملکرد شناختی دانش آموزان در یک عمل هوشمندانه،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 11، no. 4 ، pp. 363–375، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155426/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button