APA:
کپیخوش نشین، زهره. (1397). تاثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانش آموزان در درس علوم. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 12(4 )، 321-328. SID. https://sid.ir/paper/155437/fa
Vancouver:
کپیخوش نشین زهره. تاثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانش آموزان در درس علوم. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1397؛12(4 ):321-328. Available from: https://sid.ir/paper/155437/fa
IEEE:
کپیزهره خوش نشین، “تاثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانش آموزان در درس علوم،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 12، no. 4 ، pp. 321–328، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155437/fa