مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,231
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

906
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اندازه گیری میزان اثربخشی و کارایی مدل جکسون در یادگیری یادگیرندگان در سیستم یادگیری الکترونیکی تطبیقی

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 12

چکیده

 امروزه تحقیقات زیادی در سیستم های یادگیری تطبیقی مبتنی بر وب, در حال انجام است به نحوی که بتوان سیستم را مطابق سبک یادگیری کاربر, شخصی سازی نمود. تاکنون سبک های یادگیری گوناگونی معرفی شده اند که از آن میان کارایی مدل جکسون در این مقاله مد نظر قرار می گیرد تا اثربخشی این مدل در مدلسازی رفتارها و سبک یادگیری یادگیرندگان در سیستم یادگیری الکترونیکی تطبیقی مشخص گردد. در این تحقیق پس از مشخص نمودن سبک یادگیری یادگیرندگان, محتوای آموزشی مطابق سبک مشخص شده به یادگیرنده ارایه گردید. یافته های این تحقیق نشان می دهد در یک گروه تفاوت هایی میان کسانی که مطابق سبک یادگیری خود آموزش می بینند با سایرین وجود دارد؛ اما در گروه دیگر تفاوتی مشاهده نشد. هر چند این ارزیابی در یک محیط آموزشی انجام شده است, می توان آن را به این صورت تعمیم داد که لحاظ نمودن مسایل پداگوژی می تواند در بالا بردن کارایی سیستم های یادگیری الکترونیکی موثر باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    تقی یاره، فتانه، سیادتی، ملودی، و عروجی، فاطمه. (1388). اندازه گیری میزان اثربخشی و کارایی مدل جکسون در یادگیری یادگیرندگان در سیستم یادگیری الکترونیکی تطبیقی. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 4(1)، 1-12. SID. https://sid.ir/paper/155507/fa

    Vancouver: کپی

    تقی یاره فتانه، سیادتی ملودی، عروجی فاطمه. اندازه گیری میزان اثربخشی و کارایی مدل جکسون در یادگیری یادگیرندگان در سیستم یادگیری الکترونیکی تطبیقی. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1388؛4(1):1-12. Available from: https://sid.ir/paper/155507/fa

    IEEE: کپی

    فتانه تقی یاره، ملودی سیادتی، و فاطمه عروجی، “اندازه گیری میزان اثربخشی و کارایی مدل جکسون در یادگیری یادگیرندگان در سیستم یادگیری الکترونیکی تطبیقی،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 4، no. 1، pp. 1–12، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155507/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button