مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,656
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,301
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور

صفحات

 صفحه شروع 829 | صفحه پایان 846

چکیده

 هدف کلی این پژوهش شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزش کشور بود. جامعه آماری پژوهش را مسوولان ستادی وزارت ورزش و جوانان, مسوولان کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون های ورزشی (80 نفر) تشکیل می دادند. نمونه با جامعه آماری برابر بود و 67 پرسشنامه به درستی برگشت داده شد. ابزار اندازه گیری, پرسشنامه محقق ساخته بود که موانع بازاریابی ورزشی را با 40 سوال در پنج حیطه موانع اقتصادی, حقوقی, مدیریتی, ساختاری و محیطی می سنجید. روایی پرسشنامه توسط 10 نفر از متخصصان تایید شد و پایایی آن در یک مطالعه مقدماتی 0.86 به دست آمد. نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان داد که موانع بازاریابی ورزشی به ترتیب حقوقی, ساختاری, مدیریتی, محیطی و اقتصادی بودند. سیاستگذاران صنعت ورزش کشور می توانند چنین موانعی را قبل از تدوین راهبردهای توسعه بازاریابی ورزشی و تعیین اولویت های آن مدنظر قرار دهند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    قاسمی، رضا، جوادی پور، محمد، و ترکفر، احمد. (1394). شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور. مدیریت ورزشی (حرکت)، 7(6)، 829-846. SID. https://sid.ir/paper/159349/fa

    Vancouver: کپی

    قاسمی رضا، جوادی پور محمد، ترکفر احمد. شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1394؛7(6):829-846. Available from: https://sid.ir/paper/159349/fa

    IEEE: کپی

    رضا قاسمی، محمد جوادی پور، و احمد ترکفر، “شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 7، no. 6، pp. 829–846، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/159349/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button