APA:
کپیقائمی، محمدحسین، و صابر، امیر. (1395). تاثیر غیرخطی رقابت در بازار محصول بر کیفیت سود. دانش حسابداری، 7(27)، 35-62. SID. https://sid.ir/paper/163329/fa
Vancouver:
کپیقائمی محمدحسین، صابر امیر. تاثیر غیرخطی رقابت در بازار محصول بر کیفیت سود. دانش حسابداری[Internet]. 1395؛7(27):35-62. Available from: https://sid.ir/paper/163329/fa
IEEE:
کپیمحمدحسین قائمی، و امیر صابر، “تاثیر غیرخطی رقابت در بازار محصول بر کیفیت سود،” دانش حسابداری، vol. 7، no. 27، pp. 35–62، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/163329/fa