APA:
کپیخوش اخلاق، حسن. (1396). بررسی تاثیر مداخلات بهنگام روان شناختی و آموزشی خانواده محور بر میزان مهارت های شناختی و اجتماعی کودکان اتیسم. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 18(4 (پیاپی 70) )، 102-114. SID. https://sid.ir/paper/163706/fa
Vancouver:
کپیخوش اخلاق حسن. بررسی تاثیر مداخلات بهنگام روان شناختی و آموزشی خانواده محور بر میزان مهارت های شناختی و اجتماعی کودکان اتیسم. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1396؛18(4 (پیاپی 70) ):102-114. Available from: https://sid.ir/paper/163706/fa
IEEE:
کپیحسن خوش اخلاق، “بررسی تاثیر مداخلات بهنگام روان شناختی و آموزشی خانواده محور بر میزان مهارت های شناختی و اجتماعی کودکان اتیسم،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 18، no. 4 (پیاپی 70) ، pp. 102–114، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/163706/fa