APA:
کپیجمالی، مرضیه، کیامنش، علیرضا، و باقری، فریبرز. (1396). تاثیر اهداف پیشرفت, فرسودگی تحصیلی بر عملکرد تحصیلی: بررسی نقش میانجی یادگیری خودنظم بخش. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 18(2 (پیاپی 68) )، 82-92. SID. https://sid.ir/paper/163933/fa
Vancouver:
کپیجمالی مرضیه، کیامنش علیرضا، باقری فریبرز. تاثیر اهداف پیشرفت, فرسودگی تحصیلی بر عملکرد تحصیلی: بررسی نقش میانجی یادگیری خودنظم بخش. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1396؛18(2 (پیاپی 68) ):82-92. Available from: https://sid.ir/paper/163933/fa
IEEE:
کپیمرضیه جمالی، علیرضا کیامنش، و فریبرز باقری، “تاثیر اهداف پیشرفت, فرسودگی تحصیلی بر عملکرد تحصیلی: بررسی نقش میانجی یادگیری خودنظم بخش،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 18، no. 2 (پیاپی 68) ، pp. 82–92، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/163933/fa