مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,181
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

895
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

پیش بینی انگیزش پیشرفت بر اساس سبک های یادگیری کلب در دانش آموزان دوره متوسطه شهر تهران

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 هدف این پژوهش پیش بینی انگیزش پیشرفت بر اساس سبک های یادگیری کُلب در دانش آموزان دوره متوسطه شهر تهران بود. طرح پژوهش از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش همه دانش آموزان دوره متوسطه شهر تهران در سال تحصیلی 93-1392 بودند. نمونه ای شامل 720 دانش آموز (360 دختر, 360 پسر) به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند. ابزاره اندازه گیری شامل پرسشنامه سبک های یادگیری (کلب و کلب 1, 3- 2005) و پرسشنامه انگیزش پیشرفت (هرمنس, 1970) بود. داده ها با استفاده از رگرسیون گام به گام تحلیل گردید. نتایج پژوهش نشان داد از بین سبک های یادگیری کلب, پس از حذف سبک های یادگیری جذب کننده, همگرا و انطباق یابنده که تاثیر معناداری بر انگیزش پیشرفت نداشتند, فقط متغیر سبک یادگیری واگرا به صورت معناداری قادر به پیش بینی انگیزش پیشرفت دانش آموزان بود (P£0.05).

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

رضایی، لیلا، احدی، حسن، و اسدزاده، حسن. (1394). پیش بینی انگیزش پیشرفت بر اساس سبک های یادگیری کلب در دانش آموزان دوره متوسطه شهر تهران. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 16(3 (پیاپی 61))، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/163998/fa

Vancouver: کپی

رضایی لیلا، احدی حسن، اسدزاده حسن. پیش بینی انگیزش پیشرفت بر اساس سبک های یادگیری کلب در دانش آموزان دوره متوسطه شهر تهران. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1394؛16(3 (پیاپی 61)):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/163998/fa

IEEE: کپی

لیلا رضایی، حسن احدی، و حسن اسدزاده، “پیش بینی انگیزش پیشرفت بر اساس سبک های یادگیری کلب در دانش آموزان دوره متوسطه شهر تهران،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 16، no. 3 (پیاپی 61)، pp. 0–0، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/163998/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا