APA:
کپیواحدی، شهرام، هاشمی، تورج، و شفیعی سورک، سینا. (1393). تاثیر سنوات تحصیلی, روان رنجوری و راهبردهای یادگیری خودنظم دهی بر فرسودگی تحصیلی: آزمون یک مدل مفهومی. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 15(3 (پیاپی 57))، 71-80. SID. https://sid.ir/paper/164016/fa
Vancouver:
کپیواحدی شهرام، هاشمی تورج، شفیعی سورک سینا. تاثیر سنوات تحصیلی, روان رنجوری و راهبردهای یادگیری خودنظم دهی بر فرسودگی تحصیلی: آزمون یک مدل مفهومی. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1393؛15(3 (پیاپی 57)):71-80. Available from: https://sid.ir/paper/164016/fa
IEEE:
کپیشهرام واحدی، تورج هاشمی، و سینا شفیعی سورک، “تاثیر سنوات تحصیلی, روان رنجوری و راهبردهای یادگیری خودنظم دهی بر فرسودگی تحصیلی: آزمون یک مدل مفهومی،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 15، no. 3 (پیاپی 57)، pp. 71–80، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/164016/fa