APA:
کپیصالحی، مجتبی، و نوری، مریم. (1395). بهینه سازی سبد مشتریان در تخصیص بودجه بازاریابی با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و بهینه سازی استوار. تحقیق در عملیات در کاربردهای آن (ریاضیات کاربردی)، 13(4 (پیاپی 51))، 121-140. SID. https://sid.ir/paper/164665/fa
Vancouver:
کپیصالحی مجتبی، نوری مریم. بهینه سازی سبد مشتریان در تخصیص بودجه بازاریابی با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و بهینه سازی استوار. تحقیق در عملیات در کاربردهای آن (ریاضیات کاربردی)[Internet]. 1395؛13(4 (پیاپی 51)):121-140. Available from: https://sid.ir/paper/164665/fa
IEEE:
کپیمجتبی صالحی، و مریم نوری، “بهینه سازی سبد مشتریان در تخصیص بودجه بازاریابی با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و بهینه سازی استوار،” تحقیق در عملیات در کاربردهای آن (ریاضیات کاربردی)، vol. 13، no. 4 (پیاپی 51)، pp. 121–140، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/164665/fa