APA:
کپیمیرزاحسینی، حسن، پورعبدل، سعید، صبحی قراملکی، ناصر، و سراوانی، شهزاد. (1395). اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب شناختی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران (اندیشه و رفتار)، 22(3 )، 166-175. SID. https://sid.ir/paper/16802/fa
Vancouver:
کپیمیرزاحسینی حسن، پورعبدل سعید، صبحی قراملکی ناصر، سراوانی شهزاد. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب شناختی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران (اندیشه و رفتار)[Internet]. 1395؛22(3 ):166-175. Available from: https://sid.ir/paper/16802/fa
IEEE:
کپیحسن میرزاحسینی، سعید پورعبدل، ناصر صبحی قراملکی، و شهزاد سراوانی، “اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب شناختی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص،” مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران (اندیشه و رفتار)، vol. 22، no. 3 ، pp. 166–175، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/16802/fa