APA:
کپیفانی، حجت اله، غیاثی، پروین، و قانع، زهرا. (1392). تاثیر آموزش زبان تکلیف- محور در مقایسه با روش دستور- ترجمه بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 4(2 (پیاپی 14))، 99-114. SID. https://sid.ir/paper/168641/fa
Vancouver:
کپیفانی حجت اله، غیاثی پروین، قانع زهرا. تاثیر آموزش زبان تکلیف- محور در مقایسه با روش دستور- ترجمه بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی[Internet]. 1392؛4(2 (پیاپی 14)):99-114. Available from: https://sid.ir/paper/168641/fa
IEEE:
کپیحجت اله فانی، پروین غیاثی، و زهرا قانع، “تاثیر آموزش زبان تکلیف- محور در مقایسه با روش دستور- ترجمه بر پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه،” رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، vol. 4، no. 2 (پیاپی 14)، pp. 99–114، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/168641/fa