APA:
کپیشرفی، محمود، و داوودی، مریم. (1397). اثربخشی آموزش راهبرد های فراشناخت بر خودراهبری یادگیری و پیشرفت تحصیلی ریاضی و ادبیات فارسی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان شوش. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 9(4 (پیاپی 36) )، 147-170. SID. https://sid.ir/paper/168919/fa
Vancouver:
کپیشرفی محمود، داوودی مریم. اثربخشی آموزش راهبرد های فراشناخت بر خودراهبری یادگیری و پیشرفت تحصیلی ریاضی و ادبیات فارسی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان شوش. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی[Internet]. 1397؛9(4 (پیاپی 36) ):147-170. Available from: https://sid.ir/paper/168919/fa
IEEE:
کپیمحمود شرفی، و مریم داوودی، “اثربخشی آموزش راهبرد های فراشناخت بر خودراهبری یادگیری و پیشرفت تحصیلی ریاضی و ادبیات فارسی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان شوش،” رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، vol. 9، no. 4 (پیاپی 36) ، pp. 147–170، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/168919/fa