APA:
کپیشادجو، نرگس، ساروخانی، باقر، و نوابخش، مهرداد. (1398). بررسی جامعه شناختی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان زن سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مصرف کالای خانگی. زن و جامعه (جامعه شناسی زنان)، 10(4 (مسلسل 40) )، 261-274. SID. https://sid.ir/paper/169300/fa
Vancouver:
کپیشادجو نرگس، ساروخانی باقر، نوابخش مهرداد. بررسی جامعه شناختی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان زن سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مصرف کالای خانگی. زن و جامعه (جامعه شناسی زنان)[Internet]. 1398؛10(4 (مسلسل 40) ):261-274. Available from: https://sid.ir/paper/169300/fa
IEEE:
کپینرگس شادجو، باقر ساروخانی، و مهرداد نوابخش، “بررسی جامعه شناختی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان زن سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مصرف کالای خانگی،” زن و جامعه (جامعه شناسی زنان)، vol. 10، no. 4 (مسلسل 40) ، pp. 261–274، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/169300/fa