APA:
کپیبیک زاده، جعفر، و بهبودی، امیر. (1388). بررسی میزان مشتری محور بودن بر اساس شاخص های مدل تعالی سازمانی EFQM
(مطالعه موردی: شعب موسسه مالی و اعتباری مهر استان آذربایجان شرقی). مدیریت صنعتی، 4(9)، 119-130. SID. https://sid.ir/paper/171125/fa
Vancouver:
کپیبیک زاده جعفر، بهبودی امیر. بررسی میزان مشتری محور بودن بر اساس شاخص های مدل تعالی سازمانی EFQM
(مطالعه موردی: شعب موسسه مالی و اعتباری مهر استان آذربایجان شرقی). مدیریت صنعتی[Internet]. 1388؛4(9):119-130. Available from: https://sid.ir/paper/171125/fa
IEEE:
کپیجعفر بیک زاده، و امیر بهبودی، “بررسی میزان مشتری محور بودن بر اساس شاخص های مدل تعالی سازمانی EFQM
(مطالعه موردی: شعب موسسه مالی و اعتباری مهر استان آذربایجان شرقی)،” مدیریت صنعتی، vol. 4، no. 9، pp. 119–130، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/171125/fa