APA:
کپیگیلانی نیا، شهرام، و موسویان، سیدجواد. (1389). تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی. مدیریت صنعتی، 5(14)، 103-119. SID. https://sid.ir/paper/171259/fa
Vancouver:
کپیگیلانی نیا شهرام، موسویان سیدجواد. تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی. مدیریت صنعتی[Internet]. 1389؛5(14):103-119. Available from: https://sid.ir/paper/171259/fa
IEEE:
کپیشهرام گیلانی نیا، و سیدجواد موسویان، “تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی،” مدیریت صنعتی، vol. 5، no. 14، pp. 103–119، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/171259/fa