مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

4,871
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,219
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

3

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی

صفحات

 صفحه شروع 103 | صفحه پایان 119

چکیده

 یک برند مکانیسمی است که سازمان ها را در جهت رسیدن به مزیت رقابتی یاری می نمایند. ارزش ویژه برند که از سال 1980 تبدیل به یک مفهوم مهم در بازاریابی شد, ارزش افزوده ای است که به واسطه نام برند برای سازمان ایجاد می شود. ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری یک ساختار چند بعدی است که شامل جنبه های نگرشی و رفتاری می باشد. در این پژوهش, با در نظر گرفتن مدل آکر ابتدا تاثیر وفاداری به برند (بعد رفتاری) بر ارزش ویژه برند مورد بررسی قرار گرفت. از آن جایی که وفاداری به برند می تواند تحت تاثیر سه بعد دیگر مدل (کیفیت ادراک شده, آگاهی از برند و تداعی برند) ایجاد شود, در مرحله بعدی سه عامل مذکور, به عنوان عوامل موثر بر وفاداری مورد مطالعه قرار گرفتند و سپس تاثیر آن ها بر ارزش ویژه برند بررسی شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده گردیده است. نتایج این پژوهش نشان می دهد که وفاداری, آگاهی و کیفیت بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند و آگاهی از برند نیز از عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به برند می باشند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    گیلانی نیا، شهرام، و موسویان، سیدجواد. (1389). تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی. مدیریت صنعتی، 5(14)، 103-119. SID. https://sid.ir/paper/171259/fa

    Vancouver: کپی

    گیلانی نیا شهرام، موسویان سیدجواد. تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی. مدیریت صنعتی[Internet]. 1389؛5(14):103-119. Available from: https://sid.ir/paper/171259/fa

    IEEE: کپی

    شهرام گیلانی نیا، و سیدجواد موسویان، “تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی،” مدیریت صنعتی، vol. 5، no. 14، pp. 103–119، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/171259/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا