APA:
کپیکاوندی، رضا، و شاکری، فاطمه. (1389). ارتقای رضایت مشتریان ایران خودرو ازخدمات فروش و پس از فروش تحلیلی بر نقشه عناصر کیفی با رویکرد سروکوال. مدیریت صنعتی، 5(14)، 43-54. SID. https://sid.ir/paper/171264/fa
Vancouver:
کپیکاوندی رضا، شاکری فاطمه. ارتقای رضایت مشتریان ایران خودرو ازخدمات فروش و پس از فروش تحلیلی بر نقشه عناصر کیفی با رویکرد سروکوال. مدیریت صنعتی[Internet]. 1389؛5(14):43-54. Available from: https://sid.ir/paper/171264/fa
IEEE:
کپیرضا کاوندی، و فاطمه شاکری، “ارتقای رضایت مشتریان ایران خودرو ازخدمات فروش و پس از فروش تحلیلی بر نقشه عناصر کیفی با رویکرد سروکوال،” مدیریت صنعتی، vol. 5، no. 14، pp. 43–54، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/171264/fa