مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,064
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

539
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تحلیل کمانش پیچشی میل گاردان کامپوزیتی خودرو بر اساس تئوری مرتبه بالا با در نظر گرفتن تغییر شکل اولیه

صفحات

 صفحه شروع 39 | صفحه پایان 44

چکیده

 چکیده: در پژوهش کنونی با استفاده از روش اجزا محدود, به تحلیل عددی مساله پایداری میل گاردانهای کامپوزیتی خودرو تحت بار پیچشی, پرداخته می شود. بدین منظور, ابتدا معادلات حاکم با بکارگیری اصل انرژی پتانسیل کمینه, بدست می آیند, سپس با بهره گیری از روش اجزا محدود, تحلیل مساله انجام می گیرد. در فرمول بندی, اثر تغییر شکل هندسی اولیه که معمولا به فـرم انـحـراف اولـیه شعاعی می باشد, در نـظر گـرفته می شود و میدان جابجایی بر اساس تئوری تغییر شکل برشی مرتبه سوم پوسته ها بیان می گردد. در پایان بار کمانش میل گاردان, با استفاده از معیار بودیانسکی بدست می آید و تاثیر پارامترهای مختلف روی بار کمانش بررسی می شود. نتایج نشان می دهد که شکل لایه چینی تاثیر زیادی روی گشتاور کمانش دارد. همچنین هر چه دامنه نقص اولیه کمتر باشد, گشتاور کمانش بیشتر خواهد بود.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

حسینی، مهدی، و شرعیات، محمد. (1388). تحلیل کمانش پیچشی میل گاردان کامپوزیتی خودرو بر اساس تئوری مرتبه بالا با در نظر گرفتن تغییر شکل اولیه. Journal Of Mechanical Research And Application (پژوهش و کاربرد در مکانیک)، 1(1)، 39-44. SID. https://sid.ir/paper/172283/fa

Vancouver: کپی

حسینی مهدی، شرعیات محمد. تحلیل کمانش پیچشی میل گاردان کامپوزیتی خودرو بر اساس تئوری مرتبه بالا با در نظر گرفتن تغییر شکل اولیه. Journal Of Mechanical Research And Application (پژوهش و کاربرد در مکانیک)[Internet]. 1388؛1(1):39-44. Available from: https://sid.ir/paper/172283/fa

IEEE: کپی

مهدی حسینی، و محمد شرعیات، “تحلیل کمانش پیچشی میل گاردان کامپوزیتی خودرو بر اساس تئوری مرتبه بالا با در نظر گرفتن تغییر شکل اولیه،” Journal Of Mechanical Research And Application (پژوهش و کاربرد در مکانیک)، vol. 1، no. 1، pp. 39–44، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/172283/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا