مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,031
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

727
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین دانشجویان بر اساس الگوی پذیرش فناوری 3

صفحات

 صفحه شروع 357 | صفحه پایان 370

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    منصورزاده، محمد، محمودی، فیروز، و حبیبی، حمداله. (1395). بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین دانشجویان بر اساس الگوی پذیرش فناوری 3. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 9(5)، 357-370. SID. https://sid.ir/paper/174142/fa

    Vancouver: کپی

    منصورزاده محمد، محمودی فیروز، حبیبی حمداله. بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین دانشجویان بر اساس الگوی پذیرش فناوری 3. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1395؛9(5):357-370. Available from: https://sid.ir/paper/174142/fa

    IEEE: کپی

    محمد منصورزاده، فیروز محمودی، و حمداله حبیبی، “بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین دانشجویان بر اساس الگوی پذیرش فناوری 3،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 9، no. 5، pp. 357–370، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174142/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا