APA:
کپیصمیمی، زبیر، رامش، سمیه، و کردتمینی، مسلم. (1395). اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی برکنش های اجرایی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون جنبش. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 9(5)، 381-391. SID. https://sid.ir/paper/174144/fa
Vancouver:
کپیصمیمی زبیر، رامش سمیه، کردتمینی مسلم. اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی برکنش های اجرایی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون جنبش. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1395؛9(5):381-391. Available from: https://sid.ir/paper/174144/fa
IEEE:
کپیزبیر صمیمی، سمیه رامش، و مسلم کردتمینی، “اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی برکنش های اجرایی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون جنبش،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 9، no. 5، pp. 381–391، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174144/fa