APA:
کپیاسلامیان، حسن، میرشاه جعفری، سیدابراهیم، و نیستانی، محمدرضا. (1397). بررسی مقایسه ای میزان کاربست مولفه های تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان بر اساس نتایج «ارزشیابی دانشجویان» و «خودارزیابی استادان». راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(1 )، 41-48. SID. https://sid.ir/paper/174164/fa
Vancouver:
کپیاسلامیان حسن، میرشاه جعفری سیدابراهیم، نیستانی محمدرضا. بررسی مقایسه ای میزان کاربست مولفه های تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان بر اساس نتایج «ارزشیابی دانشجویان» و «خودارزیابی استادان». راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(1 ):41-48. Available from: https://sid.ir/paper/174164/fa
IEEE:
کپیحسن اسلامیان، سیدابراهیم میرشاه جعفری، و محمدرضا نیستانی، “بررسی مقایسه ای میزان کاربست مولفه های تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان بر اساس نتایج «ارزشیابی دانشجویان» و «خودارزیابی استادان»،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 1 ، pp. 41–48، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174164/fa