APA:
کپیغلام نژاد، حانیه، غفرانی کلیشمی، فاطمه، منوچهری، هومان، و حسینی، میمنت. (1396). اثربخشی آزمون مشاهده مستقیم مهارت های بالینی (DOPS) بر یادگیری مهارت های عملی دانشجویان پرستاری در بخش مراقبت های ویژه. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 10(1)، 9-14. SID. https://sid.ir/paper/174310/fa
Vancouver:
کپیغلام نژاد حانیه، غفرانی کلیشمی فاطمه، منوچهری هومان، حسینی میمنت. اثربخشی آزمون مشاهده مستقیم مهارت های بالینی (DOPS) بر یادگیری مهارت های عملی دانشجویان پرستاری در بخش مراقبت های ویژه. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1396؛10(1):9-14. Available from: https://sid.ir/paper/174310/fa
IEEE:
کپیحانیه غلام نژاد، فاطمه غفرانی کلیشمی، هومان منوچهری، و میمنت حسینی، “اثربخشی آزمون مشاهده مستقیم مهارت های بالینی (DOPS) بر یادگیری مهارت های عملی دانشجویان پرستاری در بخش مراقبت های ویژه،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 10، no. 1، pp. 9–14، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174310/fa