APA:
کپیصفرزاده، سحر، و مرعشیان، فاطمه سادات. (1395). رابطه جهت گیری هدف (تبحری, عملکردگرا و عملکردگریز) و فراشناخت با احساس بهزیستی ذهنی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 9(6)، 447-457. SID. https://sid.ir/paper/174328/fa
Vancouver:
کپیصفرزاده سحر، مرعشیان فاطمه سادات. رابطه جهت گیری هدف (تبحری, عملکردگرا و عملکردگریز) و فراشناخت با احساس بهزیستی ذهنی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1395؛9(6):447-457. Available from: https://sid.ir/paper/174328/fa
IEEE:
کپیسحر صفرزاده، و فاطمه سادات مرعشیان، “رابطه جهت گیری هدف (تبحری, عملکردگرا و عملکردگریز) و فراشناخت با احساس بهزیستی ذهنی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 9، no. 6، pp. 447–457، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174328/fa