APA:
کپیخدامی، نغمه، عابدی، احمد، و آتش پور، سیدحمید. (1389). اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی, بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی. یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)، 5(17)، 63-77. SID. https://sid.ir/paper/175013/fa
Vancouver:
کپیخدامی نغمه، عابدی احمد، آتش پور سیدحمید. اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی, بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی. یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)[Internet]. 1389؛5(17):63-77. Available from: https://sid.ir/paper/175013/fa
IEEE:
کپینغمه خدامی، احمد عابدی، و سیدحمید آتش پور، “اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی, بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی،” یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)، vol. 5، no. 17، pp. 63–77، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175013/fa