APA:
کپیمنصورنژاد، زهرا، کجباف، محمدباقر، و مولوی، حسین. (1391). تاثیر آموزش چند حسی فرنالد بر نارسانویسی و املانویسی در دانش آموزان پایه دوم دوره ابتدایی. یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)، 7(24)، 99-111. SID. https://sid.ir/paper/175070/fa
Vancouver:
کپیمنصورنژاد زهرا، کجباف محمدباقر، مولوی حسین. تاثیر آموزش چند حسی فرنالد بر نارسانویسی و املانویسی در دانش آموزان پایه دوم دوره ابتدایی. یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)[Internet]. 1391؛7(24):99-111. Available from: https://sid.ir/paper/175070/fa
IEEE:
کپیزهرا منصورنژاد، محمدباقر کجباف، و حسین مولوی، “تاثیر آموزش چند حسی فرنالد بر نارسانویسی و املانویسی در دانش آموزان پایه دوم دوره ابتدایی،” یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)، vol. 7، no. 24، pp. 99–111، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175070/fa