مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,132
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,175
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر آموزش چند حسی فرنالد بر نارسانویسی و املانویسی در دانش آموزان پایه دوم دوره ابتدایی

صفحات

 صفحه شروع 99 | صفحه پایان 111

چکیده

 هدف از انجام پژوهش, بررسی تاثیر آموزش چند حسی فرنالد بر نارسانویسی و املا دانش آموزان پایه دوم دوره ابتدایی بود. 24 دانش آموز به طور تصادفی از میان دانش آموزانی که مبتلا به نارسانویسی و اختلال املا بودند, انتخاب شده بودند. بر این شرکت کنندگان آزمون هوشی کتل, آزمون محقق ساخته املا و چک لیست نارسانویسی اجرا شد. نتایج تحلیل کوواریانس حاکی از آن بود که میانگین نمرات پس آزمون نارسانویسی گروه آزمایش بیشتر از میانگین نمرات پس آزمون نارسانویسی گروه کنترل است. (0.05>p). همچنین میانگین نمرات پس آزمون املا گروه آزمایش بیشتر از میانگین نمرات پس آزمون املا گروه کنترل وجود دارد (0.05>p) در مجموع یافته های پژوهش حاکی از آن است که روش چند حسی فرنالد در بهبود نارسانویسی و املا دانش آموزان دبستان موثر بوده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    منصورنژاد، زهرا، کجباف، محمدباقر، و مولوی، حسین. (1391). تاثیر آموزش چند حسی فرنالد بر نارسانویسی و املانویسی در دانش آموزان پایه دوم دوره ابتدایی. یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)، 7(24)، 99-111. SID. https://sid.ir/paper/175070/fa

    Vancouver: کپی

    منصورنژاد زهرا، کجباف محمدباقر، مولوی حسین. تاثیر آموزش چند حسی فرنالد بر نارسانویسی و املانویسی در دانش آموزان پایه دوم دوره ابتدایی. یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)[Internet]. 1391؛7(24):99-111. Available from: https://sid.ir/paper/175070/fa

    IEEE: کپی

    زهرا منصورنژاد، محمدباقر کجباف، و حسین مولوی، “تاثیر آموزش چند حسی فرنالد بر نارسانویسی و املانویسی در دانش آموزان پایه دوم دوره ابتدایی،” یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)، vol. 7، no. 24، pp. 99–111، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175070/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button