APA:
کپیمرادی، مهسا، علی آبادی، خدیجه، و درتاج، فریبرز. (1391). مقایسه تاثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی پنج مرحله ایی بایبی و سنتی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان سال سوم راهنمایی در درس علوم. یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)، 7(24)، 145-157. SID. https://sid.ir/paper/175071/fa
Vancouver:
کپیمرادی مهسا، علی آبادی خدیجه، درتاج فریبرز. مقایسه تاثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی پنج مرحله ایی بایبی و سنتی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان سال سوم راهنمایی در درس علوم. یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)[Internet]. 1391؛7(24):145-157. Available from: https://sid.ir/paper/175071/fa
IEEE:
کپیمهسا مرادی، خدیجه علی آبادی، و فریبرز درتاج، “مقایسه تاثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی پنج مرحله ایی بایبی و سنتی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان سال سوم راهنمایی در درس علوم،” یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)، vol. 7، no. 24، pp. 145–157، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175071/fa